10 změn v životním stylu, které pomohou k lepší erekci

Lepší erekce díky změně životního stylu

Změnou životního stylu, a tedy zlepšením celkového zdraví, se můžete zbavit slabé či nedostatečné erekce i bez toho, abyste užívali léky na erekci, které mají mnoho vedlejších účinků. Samozřejmě neplatí to pro každého muže, protože vždy záleží na konkrétní příčině erektilní dysfunkce.

Zde je 10 změn, které vám mohou pomoci zbavit se poruch erekce bez nutnosti užívání léků na potenci.
Zerex extralong na předčasnou ejakulaci

1. Snažte se méně jíst

Výzkum prokázal, že nízkokalorická jídla zvyšují chuť na sex. Omezování kalorií také aktivuje geny, které vám zajistí delší život. Z těžších jídel budete jen unavení a ospalí. I v případě, že nepotřebujete až tak pravidelně omezovat kalorie, možná bude pro vás užitečné omezit alespoň velikost porce, pokud víte, že večer bude příležitost na sex.

2. Snažte se zhubnout

Bylo prokázáno spojení mezi obezitou a erektilní dysfunkcí. Nesčetné množství zdravotních problémů je spojováno s nadměrným množstvím tuku v těle, včetně diabetes II. typu. Muži, kteří mají diabetes II. typu jsou více náchylní onemocnět na ED, i kvůli poškození malých cév, které zásobují penis. Shození jen pár kil může pomoci v boji proti impotenci a zlepšit kontrolu hladiny cukru v krvi.

3. Jezte více ovoce a zeleniny a vyhýbejte se polotovarům

Ovoce a zelenina by měly tvořit většinu stravy, kterou denně zkonzumujete. Příležitostně by to mělo být maso, určitě však ne třikrát denně jako hlavní jídlo. Hormony, které jsou přirozeně přítomny, či přidávány do masa, mohou narušit tvorbu testosteronu v těle.

Plastově balená jídla a nápoje obsahují většinou změkčovadla jako BPA. Pokud se BPA dostane do vašeho těla, chová se jako ženský hormon, estradiol. Tento estrogen narušuje přirozenou tvorbu testosteronu, a může tak snížit chuť na sex zvýšením hladiny estrogenu v těle.

Jakékoliv jídlo nebo nápoj balený v plastu obsahující BPA obsahuje stopy chemikálií. Už sice existují některé plasty bez BPA, ale jsou obavy, že chemikálie v nich obsažené jsou stejně nebezpečné pro organismus. Nejlepší volba je tedy kupovat potraviny, které nejsou balené nebo ty, které jsou balené ve skle. BPA se nachází i uvnitř plechovek a konzerv.

4. Dopřejte si více pohybu

Pokud potřebujete shodit pár kil, cvičení vám určitě pomůže. Cvičení také zvyšuje úroveň energie během dne. Hbitá večerní chůze vám může pomoci navnadit se na romantiku v posteli. Pohyb zlepšuje kardiovaskulární funkce, což znamená, že se zlepšuje i cirkulace v penisu. Další výhodou cvičení je zvýšená produkce neurotransmiterů v mozku, což hraje důležitou roli při sexuální funkci, chuti na sex a celkové náladě.

5. Dopřejte si vitamíny

Na tvorbu testosteronu v těle jsou potřeba živiny. Například, zinek je nezbytný pro tvorbu testosteronu, ale mnoho mužů ho nemá dostatek. Kombinace správných vitamínů vám zajistí doporučený příjem živin, aniž byste přijali nadbytečné kalorie. A navíc zvýšený příjem živin bez nadbytečného příjmu kalorií vám uvede apetit do normálu.

Testosteronové tablety cena a prodej

6. Dejte si rybí olej

Rybí olej obsahuje omega-3 mastné kyseliny, které jsou prospěšné pro srdce a mozek. Pomáhá také přirozeně snižovat krevní cholesterol, potlačovat tvorbu krevních sraženin a zlepšit cirkulaci.

U zvířat se prokázalo, že rybí olej zvyšuje tvorbu spermií a zlepšuje tvrdost penisu. Rybí olej jako takový nemusí být řešením při ED, ale spolu se změnou životního stylu může přinést znatelné rozdíly.

7. Užívejte Ginkgo Bilobu

Ginkgo Biloba je nejznámější doplněk na zlepšení paměti. Tento bylinný doplněk pomáhá zlepšovat cirkulaci v těle, zejména u nejmenších cév. Údajně zlepšuje paměť lepším přívodem krve do mozku. To znamená, že pokud zvýší přítok krve do mozku, může zvýšit i přítok do penisu.

POZNÁMKA: Další velmi prospěšné rostliny na podporu erekce, na které rozhodně nelze zapomínat jsou: Maca peruánskáŽenšenTribulus terrestris.

8. Nepijte alkohol

Malé množství alkoholu vás sice dostane do náladičky potlačením stresu, ale uvolňující účinky alkoholu nejsou správnou volbou pro dosažení a udržení erekce. Nadměrné množství alkoholu je překážkou v dobrém sexu a často stojí za problémy párů, které hledají poradenství.

9. Přestaňte kouřit

Pokud jste kuřák, nyní je ta správná chvíle přestat. Nikotin zvyšuje krevní tlak, který může koneckonců poškodit malé cévy, které jsou zodpovědné za přívod krve do penisu, a umožní tak dosažení erekce. Výzkum naznačuje, že organismus poškozený tabákem lze kompletně uzdravit po určitém čase bez kouření. Možná to nezaúčinkuje hned, ale účinky jsou dlouhotrvající.

Erektilní dysfunkce

Negativní vliv kouření na erekci

10. Dopřejte si dostatek spánku

Mnoho mužů si nedopřeje dostatek kvalitního spánku. Do pozdní noci se dívají na TV nebo při ní usnou, a přestože si to neuvědomují, světlo a zvuk z TV narušuje kvalitu jejich spánku. Spánek je nezbytný pro každou funkci těla. Je to čas, kdy se organismus obnovuje. Pokud nemáte dostatek kvalitního spánku, vaše tělo se neobnovuje. Takže vypněte tu telku (nebo PC) a jděte spát.

Na závěr

Možná nepotřebujete podstoupit všechny tyto změny. V podstatě ani nemohou být všechny účinné právě pro vás. Určitě však za pokus stojí. Změnou životního stylu můžete porazit impotenci jednou provždy.

10 změn v životním stylu, které pomohou k lepší erekci
5 (100%) 1 vote

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

TOPlist